niedziela, 16 grudnia 2018

Łapa Targ Psie Targi w Warszawie 16 grudnia

16 grudnia 2018 roku w niedzielę na ulicy Mysiej 3 na ostatnim piętrze odbyła się III edycja Łapa Targ wyjątkowych targów połączonych z wykładami dla psiarzy.  W tym roku , można było wesprzeć Schronisko w Korabiewicach Viva kupując różne rzeczy , z których dochód szedł na schronisko lub przynosząc rzeczy dla psów,kotów i koni , środki czystości i inne. Dokładnie co zbierano tutaj.
Lista wystawców:
Psiekawostki
HAUEVER
pik-pik.pl
All For Dogs
Doggie Bears
HUNDO
DOG AHEAD
Beleko
LATA KITA
Fitmin
Warsaw Dog
TRE PONTI Polska
Dogs Plate
Psiamatka.pl
HEY DOG Co.
JoQu
Modna Koza
Pieski w Kreski
Frisbee dla psa - dogfrisbee.pl
Milord Meatstripes - przysmaki dla zwierząt
FRU to MA
BeBobi
Dog's Space
Wear.Chartbeat
UMilki
accdog.pl
Non-stop dogwear PL
Willow Hand Made
SAMO MIĘSO - psie i kocie smaczki


Piętro na którym odbywały się targi nie było duże , mimo to bardzo dobrze zostało zagospodarowane miejsce dla wystawców, których jak sami widzicie było naprawdę dużo. Byłam tam od około 14 do 15.30. Pojechałam bez Dingi. Poznałam kilka firm o których nie słyszałam i odwiedziłam te co znam. Szczególne uznanie należy się Warsaw Dog , które bardzo dobrze pomogło dobrać i doradzić w wyborze norwegów i smyczy. A na jakie się zdecydowaliśmy na razie tajemnica. A jak myślicie?


Uważam , że targi były naprawdę dobrze zorganizowane. Klienci wychodzili zadowoleni. Wszyscy i kupujący i sprzedający byli uśmiechnięci. Zachęcam do odwiedzenia przyszłych edycji i sklepów , które były na targach.
Byliście? Co sądzicie?


PS:niestety nie mam , żadnych zdjęć :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dinga The Dog , Blogger