sobota, 8 grudnia 2018

DOG DAY & CAT DAY edycja świąteczna!

W weekend 8 i 9 grudnia organizowane są Targi DOG DAY & CAT DAY edycja świąteczna w Hali Gwardii przy ulicy Plac Żelaznej Bramy 1. Chcąc kupić dla Dingi prezenty pod choinkę postanowiłam się tam wybrać. Organizatorami jest Magazyn Dog&Sport. A pomagaliśmy: Fundacji AST i Azylu Koci Świat.Jak było? I czy było warto dowiecie się już za chwilę!


Wystawcy:


Wystawców było 24 , część psich a część kocich. Asortyment był naprawdę różny.


Oto i oni:
4dogs
Redog
LileTink - torba dla Twojego zwierzaka / bag for your pet
Bozita Polska
Psiacha
Milord Meatstripes - przysmaki dla zwierząt
Pet Station
Best 4 Animal Care
byToffik
Benio Craft
ROGY.dog
Carnilove Polska
Dolina Noteci
Woof Woof
Zakotani
WildWash Polska
Kici Shop
Brit
Vetfood
Auuu.pl
PSOTY KOTY
Farmina Pet Foods Polska
Selecta HTC
Pieski w Kreski


Jak było?
Na miejscu byłam około 11. Pojechałam bez Dingi , ponieważ ją stresują miejsca gdzie jest dużo psów i ludzi na małej powierzchni. Ku mojemu zdziwieniu wcale nie było ich aż tak wiele. Na hali prócz targów dla zwierzaków były targi z jedzeniem i różnego rodzaju knajpki. Na początku postanowiłam się przejść(z koleżanką  kociarą ;D) zobaczyć dokładnie jakie są stoiska. Zrobiłyśmy razem z 7 rundek :) Od początku wiedziałam , że chcę odwiedzić ROGY , żeby kupić pastę orzechową ,więc tam się wybrałam. Pan na stoisku był naprawdę miły. Miałam okazje posmakować pastę i stwierdzam , że była naprawdę dobra. Oczywiście do domu wróciłam z nią , ale to prezent świąteczny , więc TEST kiedy indziej. Kupiłam jeszcze smaczki od Carnilove o których więcej już niebawem. Dostałam próbki , ulotki.Atmosfera była cudowna. W tle leciały kolędy , więc można było poczuć klimat świąt. Ludzie bardzo mili i widać było , że to  fachowcy i przede wszystkim miłośnicy zwierząt. Uważam te wyjście za naprawdę udane.
Jeśli sami chcecie poczuć świąteczny klimat odwiedźcie targi jutro!
Podrzucam LINK do wydarzenia.

 
A z tym wróciłam do domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dinga The Dog , Blogger