sobota, 29 grudnia 2018

Haul zakupowy 2018

Przychodzę do Was dzisiaj z Haulem zakupowym. Rzeczy zbierały się przez dobre kilka miesięcy. .Przygotujcie herbatę i można zabrać się za czytanie!

 Tak wygląda cały haul


1.Jedzenie i przysmaki




Pasta orzechowa ROGY(300 g) trochę zbierałam się z jej zakupem. Jednak  nadarzyła się okazja , więc jest u Nas. Recenzja już niebawem. Wiem jedno Dinga za nią szaleje.

Puszki Dolina Noteci i Piper  na Dog Day dostałyśmy do zapoznania się. Od lewej Dorsz z brokułem , 400 g ,Gęś z jabłkiem , 400 g (tej jestem najbardziej ciekawa bo Dinga lubi jabłka),Wołowina z brązowym ryżem,400 g.
Przysmaki Carnilove Przepiórka z oregano kupione na Dog Day , na początku nie przekonywały mnie , ale jak zobaczyłam , że są dla D smakowite zmieniłam zdanie. Więcej o nich tutaj.
Gryzaki ROGY dostałyśmy w gratisie do pasty.
Meatlove Fuel 3 kiełbaski : long life, more brain i more power.





2.Zabawki







 5 Fastback Standard z dogfrisbee.pl : marmurkowy, różowy i 3 fioletowe (jednego nie widać).
Frisbee Trixie kupiony kilka miesięcy temu na początek. Sprawuje się dobrze , chociaż teraz ma przerwę.
Szarpak z sztucznego futra na amortyzatorze Dingo pierwszy tego typu szarpak. Jest okey. W środku ma piszczałkę zachęcającą psa jeszcze bardziej do zabawy.
Fastback Flex Standard z dogfrisbee nie ma go na zdjęciu. Kupiony na teraz , ponieważ nie pęka w niskich temperaturach.


3.Inne





Butelka na wodę z Pepco kupiona z myślą o wyjazdach.
Kliker Trixie typowy kliker w kształcie kostki kupiony dosyć dawno.
Worki na  psie odchody w sumie 60 wiązanych woreczków za jedyne 5 zł z Auchan.




Podsumowując , przez ostatnie miesiące troszkę rzeczy się uzbierało. A jak jest u Was? Chcecie wiedzieć więcej o jakimś produkcie śmiało piszcie w komentarzach. Miłego wieczoru!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Dinga The Dog , Blogger